MENU
Головна » Файли » Корисні статті - нерухомість в Україні » Комерційна нерухомість

Дизайн інтер'єра магазинів. Ексклюзивні проекти магазинів
02.12.2010, 14:35

Майже кожен товар упаковується. Часто саме зовнішній вигляд упакування є вирішальним при купівлі товару. Дизайн інтер'єра магазину та його оздоблення - це його упакування...

Що в імені тобі моєму?...

Чим насамперед відрізняється упакування? Назвою товару. І як назва визначає, що знаходитися в коробці, так доречні і, з'єднані з загальною композицією проекту магазинe рекламні світлові елементи, вивіски, рекламні постери, об'ємні букви і т.п. проведуть покупця від вітрини до вітрини, від товару до товару...І нізащо не дозволять йому піти без покупки!

Шляхи-дороги...

Зверним увагу на пристрій упакування: коробки і пакети, спеціальні форми і зовсім фантастичні обриси характеризують сучасне упакування. Де і як розташувати напис, грань або кольорову пляму - дуже важлива для правильного сприйняття упакування покупцем...

Так і кожен проект магазину повинний враховувати, де розташовані асортиментні зони, новинки, лідери продажів... Правильне, вивірене розташування вітрин і кас, кабінок для примірянь і столиків для укладення покупок - усе це враховується в професійно створеному проекті магазину.

Це що стосується того, що дизайн інтер'єру магазину повинний показати! І кілька слів про те, що проект магазину повинний сховати: підсобки, склади, вантажні ліфти, платформи для розвантаження трейлерів - усе це не може, та й не має цікавити покупця і повинно бути приховано від його очей.

Світиться колір, колориться світло!

І нарешті, остання особливість упакування - її колір! Той, хто «запав» на товари якої-небудь фірми, впізнає їх здалеку на вітринах по знайомому кольору упакування, і летить туди, як метелик на вогонь...

Фахівці стверджують, що правильно підібране світло і колір може збільшити обсяг продажів у кілька разів. М'яке заворожуєче або яскраве, що підкреслює переваги товару, ледве помітне або сліпуче біле світло - підкреслить потрібне і погасить відволікаюче. Є лампи, що підсвітять м'ясо на вітрині так, щоб воно виглядало максимально натуральним, і є такі, що додадуть велику феєричність діамантовому кольє.

Так само і колір, якщо він вводитися в проект магазину в правильних сполученнях, що гармоніюють з фірмовими кольорами, со стилем інтер'єру. Якщо він не дисонує із сусідніми кольорами, відлякуючи покупців, а, навпроти, залучає їх, дуже незабаром стає для постійних покупців знаком високої якості товарів і турботливої, ненав'язливої уваги до покупця в супермаркеті або бутіку. І якщо дизайнер при створенні дизайну інтер'єру магазину наполягає на визначених сполученнях кольорів і способах освітлення приміщення - прислухайтеся до думки фахівця! Це може повернутися до вас примноженим прибутком згодом!

http://www.ua-dproekt.com.ua

Категорія: Комерційна нерухомість | Додав: doshka
Переглядів: 1723 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]